Friday, March 11, 2011

Targ handmade

Weekend-ul trecut am participat la targul " Vestitorii primaverii" organizat impreuna cu Anca de la "Ceai et caetera". Aici am avut onoarea sa intalnesc persoane deschise si zambitoare care au expus lucrusoare deosebite, de la cercei , genti pictate,  hainute crosetate , la cescute impodobite manual  . Am atasat si cateva poze pentru cei care nu au adresa mea de facebook.

   Pentru cei care vor sa savureze un ceai deosebit intr-o prezentare care completeaza un intreg ritual al ceaiului , le recomand sa mearga impreuna cu prietenii  sa joace un gameboard sau sa citeasca o carte in compania unui ceai  sau pur si simplu din curiozitate. Personal ador ceaiul cu aroma de martipan, din momentul cand l-am mirosit dar, am vazut bobocii intregi de trandafir am ramas total fermecata. Nu e mai prejos nici cel cu aroma de ciocolata si condimente ( are miros de ciocolata, dar dupa ce bei simti papilele gustative piscate de aroma de piper si scortisoara) sau cel de lamaie sau...cate si mai cate.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...