Tuesday, February 12, 2013

Anunt pentru mamici

Vineri voi incepe un curs de desen si pictura pentru copilasi.
 Varsta minima 4 ani.
Locatia Kinder Club Brasov
Pret 80 Ron /luna. Vor fi 4 sedinte de cate o ora , miercurea si vinerea, la alegere intr-una din aceste zile .
Dupa cum stie toata lumea culorile sunt folosite ca terapie , de aceea o lume in culori e din start o lume mai buna. Am testat-o personal. Pe langa aceasta am observat ca multi copii nu au abilitatea de a-si pune in aplicare creativitatea pe un suport practic. Nu se pot manifesta.
Voi incerca de asemenea sa desenam un obiect din mediul inconjurator. De exemplu un copac . Cate tipuri exista . Voi aduce imagini cu mai multe tipuri si vom incerca astfel sa invatam sa desenam mai multe tipuri. Care este diferenta vizuala dintre ele . Cum le desenam. S.a.md.  Totul depinde insa de copii , iar eu sper sa reusesc sa avem o comunicare ca de la artist la artist . Am emotii.

Cam acestea fiind spune, dati vestea mai departe . Imi puteti scrie pe mail sau pe fb. adresa e in dreapta sus.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...