Monday, October 24, 2011

Despre toamna in cercei

    Toamna este asociata in general cu venirea frigului, a ploilor si a hainelor groase. Pentru mine toamna este anotimpul preferat si il asociez cu caldura...din casa. Nimic nu este mai placut decat mirosul caldurii degajate de varianta moderna a sobei si anume, caloriferul. Daca mai adaug si ploaia care bate la geam si o carte buna, impreuna cu un timp disponibil pentru a savura aceste momente , as putea spune ca sunt fericita. De asemenea iubesc toamna pentru culorile sale puternice care ma inspira si ma linistesc, pentru mirosul de struguri si de gutui, si muuulte altele.
     In general nu am o relatie prietenoasa cu timpul, care nu e niciodata suficient pentru a-mi pune in practica ideile, dar in acest weekend am reusit sa lucrez cateva lucrusoare la masina si am inceput si un tablou.  Am lucrat ceva cercei si bratari textile, toate inspirate de toamna. Materialele, panza si dantela din bumbac, sunt vopsite manual pentru a obtine nuante unice.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...